15 Novembre, 2018

Cuina de gran altura

Les xiques i xics de FP I i II han participat, amb la professora Maria del Mar Cremades, a "Cuina Central València". Una jornada amb demostracions de cuina en directe i la presència de grans cuiners del moment com els germans Torres amb "Sabors de Tardor" i d'amfitrió: Quique Dacosta ... entre d'altres. Han gaudit i gaudit al màxim, amb molt de gust s'haguessin quedat. Tindre aquestes persones com a referents i mestres els motiva a estudiar cada vegada amb més afany.

14 Novembre, 2018

Erasmus+

Sis països amb un sol projecte, la millora de l’educació per a tots, una Europa més justa, més solidària, més ecològica i en aquesta ocasió amb una joventut disposada a treballar en favor dels hàbits saludables i l’esport. #escolapiaiswonderful #readysteadygo2020 #enlesteuesmans #entusmanos#erasmusplus

13 Novembre, 2018

Booktrailer

Les xiquetes i xiquets de 5è de primària han gaudit d'una novíssima experiència: el booktrailer. Formem persones competents en lectura i escriptura. Sense ser cap panacea universal, l'alumnat aconsegueix aplicar estratègies apreses en diferents àrees curriculars: Llengües, Tutoria, E. Física, Plàstica ... A més és una eina inequívoca d'inclusió: tothom té alguna capacitat per portar a bon terme el projecte. Així es potencia l'autoestima de tots els participants.

12 Novembre, 2018

La Filosofia en 4t de l'ESO

En 4t de l'ESO han realizat un Mapa Mental com a tècnica de Treball Cooperatiu. D'aquesta manera s'han plantejat i resolt la tasca "El naixement de la Filosofia".

11 Novembre, 2018

Compartint Educació Escolàpia

Ens ha visitat, amb gran alegria, una delegació de 5 escolapis del col·legi Santo Domingo (República Dominicana): un religiós, 3 professores i un professor. Han compartit, acompanyats pel P. José L. Zanón, el treball en diferents classes per conèixer de primera mà la nostra experiència sobre "Aprenentatge Cooperatiu". És un fet joiós i un moment molt especial per anar construint xarxes educatives escolàpies, dinamitzardores de l'Educació Integral. #enlesteuesmans.

10 Novembre, 2018

Escola Pia de Betània

Volem comptar AMB TU. Si estàs interessat en treballar amb nosaltres, deixa el teu currículum docent o no docent en la nostra Borsa de Treball. http://bit.ly/2AWwPaR

9 Novembre, 2018

Ciberexpert@

L'alumnat de 6è ha iniciat la seva formació en Ciberexpert @. Agraïm la col·laboració de la Policia Nacional a la necessària educació digital de les nostres noies i nois. La primera sessió ha estat sobre com la Identitat Digital afecta la vida real de cada persona.¡ Molt interessant! Estem a la guaita!

Calendari del Mes

Novembre 2018