12 Desembre, 2017

Visita de Daniel Hallado

Daniel, P. provincial de Betània, ha conclós la visita corresponent a Algemesí iniciada el curs passat. Ha estat treballant amb l'Equip Directiu i visitant les classes de 1r de primària.  D'alguna manera ens recorda unes paraules que deien de Calassanç : «Jo he vist gairebé diàriament al Pare assistir amb tot amor a ensenyar i escollir als més menuts ... i els ensenyava amb tanta estima que jo quedava edificat" (H. Francisco noberasco, en SG, pàg. 622, n. 124).

11 Desembre, 2017

"Avui descansa de coche"

Enhorabona, Miguel! Enhorabona, família! Mireu la foto guanyadora! El nostre alumne Miguel Ferrer Toribio, de 4t de l'ESO, ha estat guardonat amb el 4t premi de la Campanya de la Generalitat Valenciana 2017 "Hui Descansa el Cotxe". Una vegada més comprovem que els nostres xics tenen una personalitat madura i amb interés per tindre cura del Medi Ambient.

10 Desembre, 2017

Novetats en Infantil : arJé

Des de l'equip directiu s'ha impulsat una important novetat per a les famílies, anomenada "Betlem". És una experiència compartida per tots els nostres col·legis escolapis. Tot infantil té obert un nou espai per viure moments de família a l'escola. Un intercanvi d'experiències i foment de relacions en diferents contextos educatius. La cloenda, un bon berenar amb xocolata.

9 Desembre, 2017

Electroestimulació, mite i realitat

S'han realitzat unes pràctiques d'Electroestimulació Muscular en 4t d'ESO, per a veure els seus beneficis, provar la sensació i també desmontar alguns mites sobre aquests aparells. Es basa en la contracció involuntària de les fibres musculars pontejant al siste-ma nerviós central i utilitzant per a això l'electricitat que un aparell aplica als nostres músculs.

8 Desembre, 2017

Missa de Guitarretes, honorant a la Mare de Déu

Un any més s'ha assistit un dia, al novenari de la Missa de guitarretes. Les xiques i xics del M. Calassanç amb les catequistes, fan seua aquesta bonica tradició d'Algemesí.

7 Desembre, 2017

Fins sempre

Alexandre el Gran, parlant agraït del seu mestre Aristòtil, va dir: "Si al meu pare li dec la vida, al meu mestre li dec el triomf". Paco Rocher, l'amic i company nostre es jubila. Una doble emoció ens embarga, alegria i nostàlgia. Gràcies Paco.

6 Desembre, 2017

S'ha muntat el Betllem

"De nou, com cada any, reprenent i mantenint tradicions. Compartint amb la família escolàpia d’Algemesí, mestres i les seues famílies, muntant el Betlem del col.le", ens conta el director. Ell i José L. Zanón són sempre els primers en engrescar a la gent i anar capdavanters.

Calendari del Mes

Desembre 2017