21 Juny, 2018

Sempre beneint

Durant 9 intensos mesos hem gaudit i treballat, viscut, crescut i avançat ... Ara en finalitzar el curs donem gràcies i celebrem per última vegada amb les xiquetes i xiquets. Gràcies P. José Luis Zanón, germà i titular del col·legi per tot un any de compromís amb l'evangeli.  Per a nosaltres, Calasanz és una manera de veure l'Evangeli; adquireix tons nous a través de seu. Tant de bo sapiguem viure-ho sempre així.

20 Juny, 2018

Integració personal i social

La professora Ciara Martínez Carbonell i Cristóbal han acompanyat i treballat de valent amb l'alumnat de l'Aula d'Integració.Tot açò des de la perspectiva inclusiva i integradora. S'ha finalitzat el curs participant en una Eixida Didàctica a la platja amb l'alumnat de la Malva. Han fet noves amistats, despertat el seu interés personal amb una adequada integració personal i social. La família calassància obri horitzons per a tota l'escola.

15 Juny, 2018

Sempre apostem per la Música

Per dues vegades ens ha visitat i delectat la Musica, una bona representació, del Conservatori Joan Baptista Cabanilles d'Algemesí i l'Escola de Música Joan Moreno Gans. Moltes gràcies. A més de l'assignatura de música impartida a l'escola, afirmem amb rotunditat que apostar per la música és apostar en definitiva per una vida més feliç. I aquesta fita, tan simple però alhora tan complexa, és el nostre objectiu principal.

14 Juny, 2018

Beneint sempre

Durant 9 intensos mesos hem gaudit i treballat, viscut, crescut i avançat ... Ara en finalitzar, el curs donem gràcies i celebrem des d'infantil fins l'ESO. Gràcies P. José Luis Zanón, germà i titular del col·legi per tot un any de compromís amb l'evangeli. Unim la nostra història personal i forgem història escolàpia, ja més de 400 anys.

13 Juny, 2018

Consuelo Berenguer

Una mestra apasionada per l'educació , avui es jubila. "Gràcies Consuelo. Referent d’una època a l’Escola Pia d’Algemesí. #jubilació" diu el nostre director en nom de tota l'escola.

12 Juny, 2018

Enhorabona, batxillers

Enhorabona a tota la promoció de Batxillerat que el 25 de maig celebrà l'acte de cloenda als seus estudis a l'IES Guinovart. Una etapa important i intensament il·lusionant s'obri davant seu. De manera especial felicitem a Sofía Osca, Guillermo Gómez, Paula Molina, Elena Rosell, Blanca Trull i Jan Hostchdat que han aconseguit obtindré matrícula d’honor.

11 Juny, 2018

Recollir i Vessar